زمین شناسی

وبلاگی برای ارتباط با متخصصین زمین شناسی

زمین شناسی

وبلاگی برای ارتباط با متخصصین زمین شناسی

این هم بگذرد

پادشاهی از شهر می گذشت، عارفی را دید، از عارف پرسید، جمله ای برای من بگو وقتی که شادم، غمگین شوم و بر عکس!
عارف گفت:
این نیز بگذرد


سلام و درود به  همه دوستانی که آمدن و رای دادن و رای ندادن و آنهایی که اصلا نیامدن 

از  همه دوستان  متشکرم.

نظرات 2 + ارسال نظر
assl جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
متشکر از قدر دانیتون
اما شرایط انتخابات قانونی نبود و نا برابر بود .
براتون آرزوری موفقیت و کامرانی در همه مراحل زندگی دارم .
همه این انتخابات و رد شدن ها امتحاناتی هستند برای سنجش ما انسان های به قول قدیمی ها شیر خام خورده که خود را محک بزنیم.
براتون آرزوری موفقیت و کامرانی در همه مراحل زندگی دارم .

مهدی نیا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.sedimentaryrocks.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
واقعا شرایط برابری نبود و در حق شما رو ضایع کردند.انشاا....... در مراحل بعدی.
آرزوری موفقیت در همه مراحل زندگی شما را دارم .

سلام دوست عزیز
هرچه خدا می خواهد حتما خیر در آن است.
به این شک ندارم .
اما افتخار می کنم به 46 رای که ای حقیر را مورد لطف قرار داده اند
و از همه دوستان صمیمانه متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد